الثلاثاء، 13 إبريل 2021

بعد كشفها نصفها الأسفل.. زوجة الفيشاوي: الحقوني جوزي هيتاخد مني

2020-12-16 | منذ 4 شهر

خرجت ندى الكامل، زوجة الفنان أحمد الفيشاوي، عن صمتها لترد على الفيديو المنسوب لها عبر مواقع التواصل الاجتماعي، والذي ظهرت فيه وهي غاضبة من إهمال زوجها لها بإحدى الحفلات، وطالبته بالجلوس بجانبها .قائلة : " يا جماعة إلحقوني أنا جوزي كان هيتاخد مني"

ونشرت ندى مقطع الفيديو المتداول، على حسابها بموقع فيسبوك، وعلقت عليه بالقول: "أنا ولا قلت أحمد ولا قلت تعالي هنا وكمان مقولتش تعالي أقعد جنبي".واضافت: "وكمان فيه واحدة بتنادي عليه واللي يعرفني هيعرف إن ده مش صوتي يا جماعة أنا روحت البيت اتفرجت زيي زي الناس.. يا جماعة إلحقوني أنا جوزي كان هيتاخد مني.. طيب الآنسه دي اللي عاوزاه يقعد جنبها مفكرتش للحظه أنا هقعد فين؟".

وتابعت ندى الكامل:"اللي بتقولوا تعالى هنا.. طب لما هو يروح هنا.. أنا هروح فين؟.. وعلى فكره أنا أتقل وأرسن وأعقل بكتيير أني أعمل كده وأنادي لجوزي بالشكل ده عشان شكلي.. وأنا أحب أحترم شكلي ونفسي جدا.. وأهو في الآخر لا رد على دي ولا راح هنا ولا بص حتى، يعني شكلكوا وحش أوي.. بنسميكوا "rats".. ولاد الذين فلتوا مني.. بس معلش المرة الجايه هاخد بالي".

وختمت: "ستات تخاف متختشيش حقيقي.. أشعر بالإشمئزاز فعلا من تصرفات زي دي متلقش بأي ست محترمة.. أشعر بالاشمئزاز فعلا".

رد زوجة الفيشاوي، أثار موجة جدل بين متابعيها فور نشرها له مع الفيديو، الأمر الذي دفعها إلى حذف التعليق مع الفيديو لاحقا.من ناحية أخرى، حرص الفنان أحمد الفيشاوي، على حضور حفل ختام مهرجان القاهرة السينمائي الدولي الدورة الـ42 الذي أقيم في دار الأوبرا المصرية، برفقة زوجته.

وظهرت زوجة الفيشاوي، في إطلالة ارتدت لها فستاناً قصيراً كشف معظم نصفها الأسفل، وتعرضت بسبب هذه الإطلالة لتحرش خادشة للحياء، من قبل جمهور ومتابعي الفيشاوي، بعد نشره لها عبر حسابه على موقع إنستغرام.


إخترنا لك
أخبار ذات صلة